שאלה למדור "הכל יחסים", שבועון לאשה

אני בת 22, יש לי חבר חדש, וכל פעם שאנחנו נכנסים למיטה, הוא לוקח את היד שלי ומכוון אותה לאיבר המין שלו. בהתחלה עשיתי את זה בכיף, אבל זה נהפך להיות הרגל, ואני מרגישה כאילו- איפה אני בסיפור הזה? אני כועסת עליו אבל לא מסוגלת להגיד לו שהוא אגואיסט, ובמקום זה, כשאני עושה איתו סקס, אני לא מצליחה להנות כי אני חופרת לעצמי בראש, וגם כי אנחנו אף פעם לא מתרכזים בי. החשק לסקס איתו יורד לי מאוד, אבל אני מכריחה את עצמי.

שלום שואלת יקרה,

את מתארת זוגיות חדשה כך שמדובר בשלב שבו אתם לומדים להכיר זה את זו, וליצור את החיבור הייחודי בינכם. בשלב זה אתם גם לומדים להכיר את הדפוסים המיניים המתאימים לכם, מה מענג כל אחד מכם, מה נעים במגע המיני וגם מה פחות נעים.

את מרגישה כעס ולא משתפת את בן הזוג, שומרת בתוכך את הכעס ו"חופרת לעצמך בראש". רוב הסיכויים שלבן זוגך אין מושג מה את מרגישה, וכנראה שהוא נשאר בתחושה שאת עדיין מרגישה כיף כשהוא מכוון את היד שלך לאיבר המין שלו. אלא שאת לא נהנית מכך יותר, ולכן אין טעם להמשיך בהרגל זה. לפעמים יש לנו ציפייה שבן הזוג ידע מה הצד השני מרגיש בלי לאמר זאת במילים. מדובר במיתוס שיש לנפץ כבר בתחילת הקשר, בן הזוג לא קורא מחשבות ואם לא תגידי מה את מרגישה ועל מה את כועסת, יש סיכוי נמוך מאוד שהוא יבין זאת בעצמו. מזמינה אותך לבדוק עם עצמך האם את מבטאת את הכעס שלך בתחומים אחרים. האם זהו דפוס שמאפיין אותך? במידה וכן, יש לך הזדמנות מצויינת לתרגל תקשורת בנושא הכעס.

כתבת שאתם אף פעם לא מתרכזים בך בזמן הסקס וזו אכן תחושה מתסכלת מאוד. האם את מתכוונת לכך שאת לא מגיעה לאורגזמה? אין ספק שחשוב לדבר על כך לפני שיווצרו משקעים. אוסיף ואשאל האם את מרגישה שהוא רואה אותך מחוץ למיטה? עד כמה את מרגישה שהוא מתעניין בך, מפרגן ומחמיא לך?

ציינת שהחשק לסקס יורד ואת מכריחה את עצמך וזו נקודה משמעותית. לעולם אל תכריחי את עצמך לעשות סקס. זכרי שסקס בכל גיל ובוודאי בגיל 22 ובזוגיות חדשה, אמור ליצור הנאה ואינטימיות. ממליצה לך בחום לשתף את בן הזוג בתחושות שלך, ולא לשמור אותן לעצמך. בזוגיות טובה שיש בה מיניות טובה, חשוב ליצור ערוץ תקשורת יעיל שמאפשר לדבר את הכעס, התיסכול, האכזבה וכל קשת הרגשות. יכול להיות שתופתעי לטובה אם תנהלי שיחה פתוחה עם בן הזוג, וכאשר תהיה מודעות לבעיה, תוכלו לדבר גם על הפתרון. אין לך מה להפסיד משיחה כזו, אם הוא לא יצליח לראות אותך ולהבין אותך, אזי הוא ממילא לא בן הזוג המתאים לך.

בהצלחה גדולה,

רחל פצ'ניק פומפס – מטפלת זוגית ומינית מוסמכת.

שאלות נוספות ממדור "הכל יחסים"

אני בן 30, ובזמן האחרון לוקח לי כמעט שעה להגיע לאורגזמה, ולפעמים אני לא מצליח בכלל. היו לי מספר בנות זוג בעבר, ומעולם זה לא

המשך קריאה »

אנחנו בני 50 פלוס. בחצי שנה האחרונה בן זוגי סובל מאין אונות. או שלא עומד לו בכלל, או שהוא מאבד את הזקפה תוך כדי האקט.

המשך קריאה »

אנחנו נמצאים ביחד 7 שנים, יש לנו ילדה בת 5 ותינוק בן שנתיים. אני אוהבת את בעלי ונמשכת אליו, אך מתגעגעת לתחושה של תשוקה, של

המשך קריאה »