שאלה למדור "הכל יחסים", שבועון לאשה

הייתי מאוד רוצה שבת הזוג שלי תענג את עצמה ידנית בזמן שאנחנו עושים סקס. גם כי זה מגרה אותי, וגם כי קשה לה לגמור בחדירה. היא מתביישת. איך אני יכול לעזור לה להשתחרר כדי ליהנות יותר?

שואל יקר,

שמחה לשמוע שאתה רוצה לעזור לבת הזוג שלך להשתחרר ולהנות יותר וממליצה לך לשאול אותה מה מהנה אותה. היא יודעת הכי טוב מה עושה לה טוב. לא כתבת בני כמה אתם, כמה זמן אתם ביחד ומה הניסיון המיני שלכם, אולם בכל שלב חשוב לעבוד על תקשורת מינית טובה ויעילה. ערוץ תקשורת פתוח שמאפשר לדבר על חיי המין שלכם, פנטזיות מיניות, וכל מה שמענג ומהנה. יכול להיות שהקצב שלכם שונה, והיא זקוקה ליותר זמן, בטחון ואמון כדי לדבר על הפנטזיות שלה וגם כדי לענג את עצמה בנוכחותך.

כתבת שזה מגרה אותך ושאתה רוצה שהיא תענג עצמה ידנית בזמן הסקס, אולם יכול להיות שזה לא מתאים לה ומביך מדי. היא עלולה להרגיש לחץ או ביקורת סביב הבקשה שלך ולכן חשוב שתדע לשחרר ולא ללחוץ עליה לעשות משהו שהיא לא רוצה בשלב זה של הקשר. אני מזמינה אותך לחקור ולבדוק דרכים נוספות שיגרו אותך ויכניסו עניין, גיוון ותשוקה למיניות שלכם.

נקודה נוספת ומשמעותית אליה אני רוצה להתייחס, היא האמירה שלך שקשה לה לגמור בחדירה. יכול להיות שאתה חושב שהיא נהנית פחות אם לא גומרת בחדירה. ובכן, חשוב שתדע שאחוז גבוה של נשים לא גומרות בחדירה אלא ממגע ישיר על הדגדגן. ישנה הנחה שגוייה ומיושנת שנשים צריכות לחוות אורגזמה נרתיקית, כלומר תוך כדי חדירה. בפועל, רוב הנשים זקוקות לגירוי ידני, אוראלי או על ידי צעצוע מין בצורה ישירה על הדגדגן כדי לגמור. יש כמה בנות מזל ויחידות סגולה שמצליחות לגמור מחדירה, אבל הרוב המכריע לא.

לסיום תשובתי, חשוב לי להדגיש שההנאה היא מהאינטימיות, מהקירבה, המגע, חיבוקים ונשיקות ולא רק החדירה ולכן חשוב ללמוד מה מהנה במגע. להנחות ולכוון זה את זו כדי להגיע להנאה מקסימלית.

בהצלחה, רחל פצ'ניק – פומפס, מטפלת ומדריכה זוגית ומשפחתית מוסמכת, מטפלת מינית מוסמכת.

שאלות נוספות ממדור "הכל יחסים"

אני בת 48, בן זוגי בן 53. אני מתוסכלת, כי פעמים רבות כשיש לי חשק לסקס, בן זוגי רוצה לצפות בנטפליקס. אני יוזמת והוא דוחה

המשך קריאה »

אני בת 25, ונמאס לי מזה שתמיד כואב לי כשאני מקיימת יחסי מין. כואב ושורף. אני מפנטזת על מין עם בן הזוג ואז כשמגיעים לזה,

המשך קריאה »

בעלי ואני ביחד יותר מעשור, ומאז שנולדו הילדים יש לי פחות ופחות מוטיבציה לסקס. הסיבה- שהוא נורא מחפף במשחק המקדים, אין לו עניין. גם לא

המשך קריאה »