שאלה למדור "הכל יחסים", שבועון לאשה

אני בת 22, ונמשכת לנשים ולגברים, היו לי 3 חברים עד כה. עם אחד המין היה נורא, ועם השניים האחרים המין היה טוב.  היו לי בשנתיים האחרונות מספר התנסויות מיניות עם נשים. כל אחת הייתה יותר מדהימה מהשניה, אך לא התפתחה מערכת יחסים. הן לא היו לסביות, רק סקרניות לגבי מין עם אשה. מצאתי שאני נהנית יותר ממין עם נשים מאשר גברים, אך אני נמשכת לגברים באותה המידה, ולא בטוחה שאני רוצה מערכת זוגית עם אשה. אני תוהה האם אני לסבית, דו מינית או סטרייטית שהתבלבלה אחרי כמה התנסויות טובות? אני לא בטוחה באיזו דרך עליי לבחור.

שואלת יקרה,

את מתארת התנסויות מגוונות, חלקן טובות יותר וחלקן טובות פחות, שגרמו לך לתחושת בלבול לגבי הזהות המינית שלך. את צעירה בת 22 ונשמע שאת עדיין בתהליך של מסע אישי מרתק ומסקרן בו את חוקרת, בודקת, לומדת להכיר את עצמך בצורה מעמיקה יותר. ממליצה לך לא לנסות להגדיר את עצמך בשלב הזה כלסבית, דו מינית או סטרייטית. מהנסיון שלי כמטפלת אני יודעת שמדובר בתהליך שמצריך אורך רוח וסבלנות תרשי לעצמך להמשיך להתנסות ולהכיר נשים וגברים, בלי להלחיץ את עצמך בהגדרה שאליה את עדיין לא מתחברת. את לא בטוחה באיזו דרך עלייך לבחור, וחשוב לי לאמר לך שאת לא חייבת לבחור כרגע. זו הזדמנות עבורך לחקור את הבחירות הזוגיות שלך, לשאול את עצמך מה מושך אותך, מי מעניין אותך, מי גורם לך להרגיש טוב עם עצמך. שאלות שקשורות לתפיסה שלך את הזוגיות והמיניות בלי לחשוש מהתשובות. זה המסע שלך ותהני מהדרך ומהקצב שלך.

בהצלחה גדולה בהמשך הדרך שלך. במידה ותרגישי צורך לדבר על התהיות והשאלות המציפות אותך, את מוזמנת לפנות לאיש מקצוע מוסמך שיעזור לך לעבד את הרגשות שלך.

רחל פצ'ניק פומפס- מטפלת זוגית ומינית מוסמכת.

שאלות נוספות ממדור "הכל יחסים"

אני בת 23, יש לי בן זוג חדש. הוא מאוד מתאים לי בהרבה מובנים, אך חסרה לי הכימיה. אני אוהבת להחזיק ידיים, להתחבק, להתלטף, אך

המשך קריאה »

אני בת 26, הבן זוג שלי ואני ביחד 8 שנים. אני מרגישה בשנה האחרונה שהוא אדיש אלי. זה לא שאנחנו לא עושים סקס, אבל שאני

המשך קריאה »